2010. február 20., szombat

Bemutatkozás

Pető Annamária vagyok, röviden PAnnamari, barátaimnak PAncsa :). Immár 13 éve foglalkozom Tarot-val és asztrológiával.
Spirituális, a tudatosságot előtérbe helyező útkeresésem - a hittel teli gyermekkori neveltetést követően - már a gimnáziumi éveim alatt elkezdődött, ahol tanári és diáktársi hatások, olvasmányélmények következtében mély és intenzív kapcsolatba kerültem a keleti vallások és filozófiák ősi- , a keresztény kultúrkörben élő hiedelmekkel oly sokszor ellentmondó- , lényegi dolgokban azonban mégis oly egyetértő tanításaival.
Utam következő lépcsőfoka egy baleset volt, melyet követően egy Reiki-kezelést kapva "bepillanthattam" egy olyan világba, amelyről azt hittem, hogy csak az én gyermeki lelkemben-hitemben él! Ezen első, elragadó élmények hatására odaadó híve lettem az ezotériának, és nyitottá váltam mindarra, ami ezzel kapcsolatos.
Így kezdtem el természetgyógyászatot tanulni, szabadegyetemi levelező-képzésen, amely tanulmányok kapcsán nagyon sok vallási, filozófiai, pszichológiai és szemléletmóddal, illetve bölcsességgel kerültem kapcsolatba, a legkülönfélébb természetgyógyászati ágakon túl.
Hiába szereztem azonban az iskola keretein belül 2 oklevelet, és tettem le több ETI vizsgát, sem bátorságom, sem hitem, sem tapasztalatom nem volt a gyógyításhoz, - amelyet azóta is - el-elcsituló lelkesedéssel - hivatásomnak érzek.
Így több év telt el az Élet útvesztőjében történő kóválygással, mígnem újfent beiratkoztam egy gyógyítói képzésre - egy olyan spirituális iskolába, melynek vezetői az "új energiás" hitet-irányzatot követik. Itt olyan újabb ismeretekkel, elképzelésekkel és impulzusokkal gazdagodtam az ember- , illetve az emberiség kollektív spirituális fejlődését illetően, amelyek - újfent - teljesen magukkal ragadtak. Tanulmányaim során több olyan szemlélettel, illetve módszerrel is találkoztam, amit nagyszerűnek, előre vivőnek és meghatározónak érzek és gondolok, mind személyes, mind gyógyítói fejlődésem szempontjából - mint pl. Ken Wilber és az Integrál-pszichológia szemlélete. Kiemelni mégis másik két, általam leginkább nagyra becsült és az egyéni fejlődést egyértelműen segítő, előmozdító módszert emelnék, a Hellinger-féle családfelállítást, mely egyben spirituális és mélylélektani szinteken hat, valamint a Bach-féle virágterápiát, amely pedig egy zseniális gyógyítói és egyben diagnoszikai módszer.
Tanáraimmal és diáktársaimmal volt alkalmam 2008. januárjában két hetet Indiában tölteni, egy ottani spirituális szellemiségnél, Sai Babánál. Az utazás és a kinttartózkodás tapasztalatai úgy vélem, messze túlmutatnak az ott eltöltött idő keretein, hatásai talán még a mai napig is érvényesülnek életemben. Olyan lelki folyamatok indultak el akkor, amelyeknek gyümölcse láthatóan hónapokkal később érett be az életemben.
Bár az iskolát már befejeztem, azóta is rendszeresen járok családfelállításokra, és nem csupán letettem a Bach virág-terapeuta vizsgát, de alkalmazom is a cseppeket mind önmagam, mind szűkebb-tágabb környezetem számára. Hiszen éveken keresztül kerestem olyan gyógymódot, amellyel tovább lehet nyúlni a személyes tanácsadás keretein, legyen bár asztrológiai vagy Tarot-alapú az útmutatás. Hogy az ember ne csupán azt vihesse magával, amit hallott, hanem valamivel többet is - valamit, ami segít és elkísér a szavakon túl is! Mindez jelen van a Bach-féle virágterápiás módszerben, amelynek mind hatását, mind a filozófiáját a maga nemében egyedülállónak találom.
Asztrológiai és egyéb tudásomat és tapasztalataimat pedig oly módon igyekszem áramoltatni, hogy előadásokat, tanfolyamokat tartok, különböző témákban, elsősorban az önismeret témakörében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése